Hästi toimivad
veebilehed ja andmerakendusedMitmed meie kliendid on peale artikli "Sisuturundus, isekas ja isetu" lugemist meilt küsinud, et millisel määral saab sisuturunduse abil müüa lihtsaid tooteid, millel esmapilgul ei paista sisuloome poolest palju potentsiaali olevat. Sagedasti ollakse lihtsalt nõutud, sest ei teata millest turundusliku sisu loomist alustada.
Selleks, et laiendada vaadet sisuturundusele, vaatleme lähemalt Tartu Milli poolt trükitud retseptivihikut ning analüüsime, mis on selle puhul tehtud hästi ja mida oleks võinud veel pisut lisaks viimistleda.
Kes meist ei teaks makarone Makaronide müügi üheks põhiliseks probleemiks on, et jaetarbijale müüdav vorm on suhteliselt ilmetu ega paista silma erilise isuäratavusega. Toored makaronid vajavad keetmist ja nende lõplik söömiskõlbulik vorm võtab ilmet alles peale valmistamist ja kastmete, salatite, maitseainete ja teiste lisandite juurdepanekut. |
Mis meid makaronide puhul eriti paelus oli toodete mitmekordne hinnavahe. Alumisel riiulil on ruumi 36 sendistele toodetele (400-500 grammised pakendid), keskmised riiulid on hõlvatud kaks korda kallimate, 72 sendiste makaronide poolt, millesse kuuluvad ka Tartu Milli tooted. Kõige kõrgemad hinnad ulatuvad isegi 3-4 euro kanti.
Väärtus tekib kliendi köögis
|
Leia kõige olulisem omadus
Korralikust jahust valmistatud makaronid ei muutu keemise käigus pudruks, vaid säilitavad oma vormi ning jäävad parajalt krõmpsuvaks. Siiski ei ole olulise omaduse lihtsalt sõnaliselt väljatoomine veel piisav, et ostjaid isutama panna.
Räägi lugu ja tee pilt | ||
Õiged sõnad, tasakaal tuttavliku ja uudse vahel |
Väärtuse aeg ja kontekst
Kindlasti tasub meeles pidada, et peamine makaroniostja on siiski pereema, kes ei tööta mitte restoranis, vaid teeb enda perele süüa koduste köögiseinte vahel. Liiga professionaalse näo kasutamise puhul on oht, et põhiline sihtgrupp ei samastu reklaamis kasutatud persooniga või veelgi hullem, tunneb meedia poolt kõrgele aujärjele seatud staarkoka vastu isegi mõnevõrra võõrastust. Selle poolest oleks tõenäoliselt parema klapi saavutanud tüüpilisema pereema prototüübiga, kes ei toimeta mitte restoranis, vaid on kodusemas atmosfääris, ümbritsetud armastavast perekonnast ja lastest. Laste arvamus on tähtis ja võib tõsta koka aujärjele või teiselt poolt ka hetkega hävitada kogu kokkamisrõõmu.
Veelgi olulisem on, et Tartu Milli retseptivihik illustreerib hästi mõtet, et muidu tavalised tooted muutuvad isuäratavamaks ja ahvatlevamaks, kui neile juurde luua väärtust esile toovat sisu. Pilt ja tekst on universaalsed, veebi kõrval ka trükiste kasutamine loob füüsiliste kaupadega samas ruumis hea koosmõju. |
Veebirakendused
Meie poolt loodud kodulehed on mugavad toimetada ja saavad Google käest hea kvaliteediskoori. Hea nähtavus otsingutes aitab sul edustada enda organisatsiooni tulemuslikumalt ja mõistlike püsikuludega.
Lihtsast keerukamateni
Lisaks lihtsatele lehtedele oleme loonud tootekataloogide ja tellimissüsteemidega e-poode ning ka keerukama andmestikuga kalkulaatoreid, mis teevad dünaamiliste arvutuste tulemused veebis nähtavaks.
Saada meile päring
Veebi tellimise esimeseks sammuks on päringuvormi täitmine, milles saad enda soovitud fookust lühidalt kirjeldada. Selle põhjal küsime täpsustavaid küsimusi ja teeme sulle detailse hinnapakkumise.
Kontaktandmed
Firma nimi: Aara disainibüroo OÜ,
registreerimisnumber. 11477099
IBAN: EE967700771001668194
Klienditoe tööaeg E-R kella 09.00-17.00
Saada enda küsimus: