Kujunduse allikmaterjalide saatmine Isikupärase ja organisatsiooni olemust võimalikult täpselt väljendava kujunduse jaoks on soovitav kokku koguda olulisemad visuaalmaterjalid ja fotofailid ning kirjeldada paari lausega soovitud kujunduse ilmet. Kui Teil on varasemate trükikujunduste allikfaile, mille maht on üle 60Mb, siis on märksa praktilisem need üles laadida kas meie ftp serverisse või saata plaadile salvestatuna Kujunduse allikmaterjalide saatmine

Hästi toimivad

veebilehed ja andmerakendused

Kujunduse allikmaterjalide saatmine

Isikupärase ja organisatsiooni olemust võimalikult täpselt väljendava kujunduse jaoks on soovitav kokku koguda olulisemad visuaalmaterjalid ja fotofailid ning kirjeldada paari lausega soovitud kujunduse ilmet.

Kunstnik võtab kujunduse loomisel aluseks kodulehekülje tellija tegevusala, soovitud kujunduse kirjelduse, harmoneerib loodava kujunduse juba olemasolevate visuaalmaterjalidega. Kui uue kodulehekülje jaoks on tehtud originaalne pildimaterjal, siis aitavad fotod või illustratsioonid luua  unikaalsemat ja isikupärasemat väljanägemist.

Kujunduse allikmaterjalideks on tavapäraselt:

  1. Paarilauseline kujunduse kirjeldus
  2. Juba olemasolevad visuaalmaterjalid
  3. Fotod või muu pildimaterjal

Juba tegutsevatel keskmise suurusega organisatsioonidel on enamasti ühes või teises vormis visuaalmaterjale juba olemas. Mõistetavalt saab kujunduse aluseks võtta neid materjale, mis olemas on ja muus osas jätta kunstnikule etteantud lähteülesande piirides vabadus loomingulisteks lahendusteks.

Näiteks kui fotod on olemas, siis tasub nende seast kindlasti sobivad kokku koguda ja kunstnikule saata. Juhul kui fotosid ei ole, eelarve on piiratud ja kodulehekülge on vaja kiiresti, siis ei maksa fotomaterjali puudumise pärast heituda, sest enamasti on võimalus leida temaatiliselt üsna sobivaid pilte fotopankadest.


Paarilauseline kujunduse kirjeldus
Kujunduse kirjeldamisel ei ole vaja muretseda terminite täpsuse või kirjelduse kõikehõlmavuse pärast. Oluline on kirjeldada seda, mis tundub kõige tähtsam ja millist visuaalset muljet Te soovite enda organisatsioonist kodulehekülje külastajatele jätta. Hea kui saate soovitud lähteülesannet mõnevõrra avada juba hinnapäringu käigus, selleks on valmistusaja päringu lehel ka mõned sellekohased suunavad küsimused. 

Kui kujundusvisioon ei ole veel väga selgelt vormunud, siis on abiks organisatsiooni peamiste tegevuste ja olulisemate suhtlusgruppide iseloomustamine.

Näiteks erineb lasteasutuse kodulehekülje kujundus enda meeleolu ja mängulisuse astme poolest üsna olulisel määral finantskonsultatsioone pakkuva ettevõtte visuaalsest identiteedist - seda just organisatsioonide erinevaid sihtgruppe, eesmärke ja tegevusalasid silmas pidades. 


Juba kasutusel olevad visuaalid
Kui Teie organisatsioonil on juba olemas visuaalset identiteeti kandvaid atribuute, olgu nendeks siis kirjablanketid, visiitkaardid vms., siis on soovitav need kokku koguda ja kodulehekülje loomisel nende visuaalse ilmega vähemal või rohkemal moel arvestada. Olenevalt soovitud muutuste määrast tuleks varasemate materjalide kasutamise juures jälgida kahte olulisemat aspekti:

  1. Kui Teie organisatsiooni töötajatel ja peamistel suhtlusgruppidel on juba kujunenud olemasolevate visuaalsete märkide põhjal Teie organisatsioonist kuvand, siis tuleks sellega kindlasti arvestada.
  2. Juhul kui soovite olemasolevaid visuaalmaterjale kohendada ja neid kaasajastada, on üsna oluline vahet teha soovitud muutustel ning säilitamisväärsetel elementidel.

Juba varem loodud kujundusmaterjalide failid on soovitav saata vektorgraafikas (enamaksutatavateks formaatideks on .ai ja .cdr), nii on need paremini töödeldavad ja lõpptulemuse kvaliteet tuleb rastergraafikaga võrreldes märksa parem. Rastergraafika ja vektorgraafika erinevustest saab täpsemalt lugeda "Lugemisvara" sektsioonis leheküljelt "Rastergraafika ja vektorgraafika".

Fotomaterjal

Uue kodulehekülje jaoks originaalse ja asjakohase fotomaterjali tegemine on üsna hea mõte, sest nii saab kunstnik kasutada visuaalseid fotoelemente, mis on lähemalt Teie organisatsiooniga seotud - need on konkreetsemad ja täpsemalt Teie organisatsiooni olemust väljendavad.

Kujunduses kasutatavaid fotosid ei pea enamasti olema palju, kuid need võiksid olla piisavalt eriilmelised, et väljendada organisatsiooni kõige olulisemaid tahke. Fotomaterjali valikul tasub võtta hetk aega ja mõelda, millised objektid, inimesed või esemed võiksid tekitada külastajates kõige äratuntavamaid assotsiatsioone. Milliste paikade, persoonide või asjadega peaksid kodulehekülje vaatajad Teie organisatsiooni seostama?

Oleme enda praktikas näinud juhtumeid, mil fotode tehnilist kvaliteeti on mõnevõrra üle hinnatud. Fotode tellimine professionaalse fotograafi käest tagab loomulikult parima tulemuse, kuid see ei ole suurel osal juhtudest ilmtingimata hädavajalik. Heas (päeva)valguses hoolikalt valitud objekte saab täiesti edukalt pildistada ka keskmise kvaliteediga hobikaameraga. Fotomaterjali valikul tasub silmas pidada, et kunstnik saab veebikujunduse jaoks pilte alati puhastada, taustasid eemaldada, üldist värvust tasakaalustada ja üksikuid objekte teistest eraldada.

Veebikujunduse jaoks ei pea pildid olema ilmtingimata ideaalselt kadreeritud - üleliigsete objektide eemaldamine ja äärte lõikamine on kunstniku jaoks igapäevased tegevused, mis kuuluvad selle töölõigu juurde.


Allikmaterjalide saatmisest
Kui allikmaterjalide faile on alla 10 ja iga üksiku faili maht ei ületa 3-4Mb, siis on neid võimalik veel e-maili teel saata. Kui fotofaile on rohkem ja need on mahukamad, siis pakume failide meie serverisse laadimise jaoks võimalust kasutada spetsiaalset faililaadurit. Kui Teil on varasemate trükikujunduste allikfaile, mille maht on üle 60Mb, siis on märksa praktilisem need üles laadida kas meie ftp serverisse või saata plaadile salvestatuna.

Veebirakendused
Meie poolt loodud kodulehed on mugavad toimetada ja saavad Google käest hea kvaliteediskoori. Hea nähtavus otsingutes aitab sul edustada enda organisatsiooni tulemuslikumalt ja mõistlike püsikuludega.

Lihtsast keerukamateni
Lisaks lihtsatele lehtedele oleme loonud  tootekataloogide ja tellimissüsteemidega e-poode ning ka keerukama andmestikuga kalkulaatoreid, mis teevad dünaamiliste arvutuste tulemused veebis nähtavaks.

Saada meile päring
Veebi tellimise esimeseks sammuks on päringuvormi täitmine, milles saad enda soovitud fookust lühidalt kirjeldada. Selle põhjal küsime täpsustavaid küsimusi ja teeme sulle detailse hinnapakkumise.

Kontaktandmed
Firma nimi: Aara disainibüroo OÜ,
registreerimisnumber. 11477099
IBAN: EE967700771001668194
Klienditoe tööaeg E-R kella 09.00-17.00
Saada enda küsimus:

Veebilehe disain ja CMS

Kujunduse allikmaterjalide saatmine

Kunstnik võtab kujunduse loomisel aluseks kodulehekülje tellija tegevusala, soovitud kujunduse kirjelduse, harmoneerib loodava kujunduse juba olemasolevate visuaalmaterjalidega Kui uue kodulehekülje jaoks on tehtud originaalne pildimaterjal, siis aitavad fotod või illustratsioonid luua unikaalsemat ja isikupärasemat väljanägemist Isikupärase ja organisatsiooni olemust võimalikult täpselt väljendava kujunduse jaoks on soovitav kokku koguda olulisemad visuaalmaterjalid ja fotofailid ning kirjeldada paari lausega soovitud kujunduse ilmet.

Kujunduse allikmaterjalide saatmine

www.aara.ee © 2023 Aara disainibüroo OÜ » Sisu ja vormi sünergia